جدید

سلام  

این بخشم واسه جالب شدن من سه کلمه تو این بخش میگم هر نفر که نظر میده با اون سه تا کلمه جمله میسازه و سه کلمه جدید تو نظرش میگه که بعدی با همونا جمله بسازن 

دوستی-دانشگاه - بجنورد

نظرات 17 + ارسال نظر
یاسر پ 14 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 16:12

آها چه بخش جالبی
اینم جمله من
من داشتم تو دانشگاه بجنورد قدم میزدم ناگهان پسری دیدم و او را برای دوستی انتخاب کردم

اینم سه کلمه واسه جمله سازی

خداوند - عشق - دنیا

سحر 14 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 17:15

من در دنیایی زندگی میکنم که به خاطر عشق خداوند ایجاد شده
لباس جین دلواپسی- گرسنگی
اگه تونستین جایزه ویژه دارید از نویسنده بگیرید!!!!

نسیم 14 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 18:01



متاسفانه لباس جین نویسنده از فرط گرسنگی و دلواپسی یه اتفاقی واسش افتاد حالا هر چی؟
اینم سه کلمه پیشنهادی من:
صداقت - بن بست -زندگی

سپیده 14 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 18:04

در بن بست زندگی یافتن صداقت مثل یافتن سوزن است در انبار کاه!!!!!!!!!
حالا نوبت منه
کراوات- سوند معده - میدون شهید

علیرضا 14 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 21:01

انصافا سخته کلماتتون اما باشه میگم
دکتری که کروات بسته بود و در گذاشتن سوند معده حاذق بود در میدان شهید قدم میزد
زبان تخصصی-کشک-روز دانشجو
بخش جالبی میشه اگه همه بیان سر بزنن پس بیاین

شاکری 15 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 17:54

به مناسبت روز دانشجو اقای باجوری استاد زبان تخصصی به هممون کشکی کشکی نمره داد....

پرستاری ۸۹-خستگی-صمیمیت

حنانه 16 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 15:25

۸/۵ راه که گذشت ولی خستگی نمیتونه صمیمیت بچه های پرستاری ۸۹ ازبین ببره !!!!!!!!!!!!!
سلام بچه ها کاش قدر گذر ثانیه هارو بدونیم.

گل سرخ. فشارسنج. فرصت

[ بدون نام ] 19 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 10:58

به او یک گل سرخ دادم تا بتونم که فرصتی به دست بیارم که با فشار سنجم از او فشار بگیرم....!!!گولش زدم!!!


موس....موز......لوث

بهزاد 19 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 19:15

قبلی من بودما

دوباره یاسر پ 23 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 16:03

من همینطور که با موس کامپیوتر ور میرفتمو در حال خوردن موز بودم ناگهان یه صفحه ای تو اینترنت پیدا کردم که واقعا لوث بود!!!!!!!!!

یاسر پ 23 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 16:05

سه کلمه جدید هر کی دوس داشت جمله بسازه

دستمال کاغذی - بینی - عشق

بهزاد 23 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 16:59

یه فرمول می گم که با هر سه کلمه ی که بهتون دادن بتونین جمله بسازین:

من تا حالا سه کلمه یxوyوz رو باهم تو یه جمله به کار نبردم به همین راحتی.....مثال:
من تا حالا سه کلمه ی دستمال کاغذی بینی و عشق رو با هم تو یه جمله به کار نبردم ولی خالا می برم:
وقتی که یه دستمال کاغذی به آدمی می دن که از بینی ش اب میاد خیلی عشق می کنه ؛چون دیگه لازم نیس هی بالا بکشه راحت میشه...نه؟؟؟

باسواد 23 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 17:12

آخه بی سواد ها لوس نه لوٍث!!!!!!!!!!!!
زدید چرخه رو خراب کردین پس کو ۳تا کلمه

علیرضا 24 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 02:32

بابا با سواد !!!
اتفاقا لوث درسته
راستی بهزاد زدی چرخه رو خراب کردیش کو سه تا کلمه و کو بقیه که بیان و نظر بدن

+bo 25 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 17:41

کلاس ؛آچار؛دانشگاه
ببخشین یادم رفت

020 22 - اسفند‌ماه - 1391 ساعت 13:12 http://otaghamal91.blogfa.com

چه جالب......به وبلاگ
کلاسمون سر زدید و نظر دادید منم به وبلاگ شما سر زدم

خوب سه تا کلمه رو میگفتین دیگه

فراهانی 10 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 20:34 http://farahani1394.blogfa.com/

گرچه یکم دیره ولی جمله من؛

من سرکلاس یه آچار پیدا کردم اونم کجا؟!!!!دانشگاه

نسخه. رب گوجه.آتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد