یه دونه حرف...

سلام ...

امیدوارم خوب باشین یه چیز درباره وبلاگ میخواستم بگم اونم اینکه این وبلاگ اونطوری که میخواستیم از آب در نیومد به نظر شما چرا ؟

میخوام تو نظرات دلیلتون رو بنویسین و بعدشم بگین که میشه دوباره سر زندش کرد یا نه و اگه میشه تو دوباره راه انداختنش یاری میکنی یا نمیکنی وب کلاس ما میتونه خیلی خوب از آب در بیاد .....

نظرات 11 + ارسال نظر
khazaei 8 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 09:56

ایشاا.. درست میشه البته با همت مدیریت محترم

سلام مرسی که نظر دادین به همت همه بچه ها میشه درست بشه به شرطی که بچه ها به دید خوب به وبلاگ نگاه کنن راهی برای ارتباط بهتر و دوستی بیشتر

نازنین 9 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 22:06

سلام
اولا مرسی از اینکه طبق معمول شما استارت زدین...
راستش در حدی که خبر دارم بیشتر یه سری سوئ تفاهم هایی یود که اخرش حل نشده موند و متاسفانه ظاهرا این سوئ تفاهما برای هممون بیشتر از دوستیمون ارزش داشت که اجازه دادیم باعث شن از اون فضای دوستانه دور شیم.... شایدم یک دلیل دیگش این بود که فضای وبلاگ یه خورده تکراری شده بود چون اگه یادتون باشه این اواخر خیلیا به زیاد بودن تعداد جشن تولدها اعتراض کردن....
بهرحال اینا نظر من بودن و بعنوان یه پیشنهاد میگم اگه برنامه صندلی داغ راه بندازین احتمالا استقبال خوبی بشه..

سلام به شما مرسی که بازم جزو اولین افرادی بودین که نظر گذاشتین خیلی حرفای جالبی بود که باهاشون موافقم اشتباهاتی پیش اومد که به راحتی میتونست پیش نیاد یه بخشیش مربوط به من بود یه بخشیشم مربوط به بچه ها البته خوبه که بازم بچه ها همراهن میشه بازم راه انداختش و چند سالی بمونه و برای بچه ها بعد از دانشگاهشونم حلقه اتصال و ارتباطشون باشه برای دوباره راه انداختن باید همه بچه ها همراهی کنن ان شاءا.. برنامه صندلی داغ هم درست میشه

همکلاسی 11 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 12:16

سلام
یکی از دلایلش اینه که چیزای خیلی جالبی تو وبلاگ نوشته نمیشه مثلا طرز ارایش صورت برای خانومها یا همین تبریک تولدها ٍدر کل چیزای جالبی نوشته نشدٍاگه بخوایید در مورد حرفه خودمون بنویسید خیلی جالبتر میشه منظورم این نیست که وبلاگ خیلی خشک باشه میتونین خرابکاری بچهها رو تو بخش یا جکای جالبی رو بنویسید به نظر من میتونه دوباره زنده بشه اقای فولادی شما هم باید روی مطالب مدیریت داشته باشین و به هر مطلبی اجازه روئیت ندید امیدوارم حرفام ناراحت نشین

سلام مرسی آره بازم موافقم خوبه که مشکلات رو ریز به ریز دارین میگین واقعا ممنونم بعدشم پیشنهاد به این خوبی دادین من چرا باید ناراحت بشم مرسی بابت نظرتون

[ بدون نام ] 12 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 18:00

خواستن توانستنه.... ببین عزیزم یه نگاه به تعداد باز دید کننده ها ی چند وقت اخیر بنداز متوجه می شی که اون اتحاد اولیه کلاس از بین رفته خودت چند بار تو یه ماه گذشته به وبلاگ سر زدی.وقتی خودت که مدیر وبلاگ هستی این روحیه رو داری چه توقعی از بقیه داری....ولی هر جا جلوی ضرر رو گرف منفعت داره.

سلام بابت نظرتون ممنون هم کلاسی با اینکه گفتین خواستن تونستنه موافقم امیدوارم بچه های کلاس بخوان

ملیحه 14 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 18:43

باسلام امیدوارم تعطیلات به همه خوش گذشته باشه وهمچنین شما دوست گرامی .راستش قبل از اینکه مطلب روبخونم همین نظرو داشتم که وبمون دیگه خیلی بی سروصدا شده من در راه اندازی وب کمک می کنم ولی دوست دارم وبمون تاحدی جنبه علمی داشته باشه وحتی منبعی بشه که بتونیم برای درسامون ازش کمک بگیریم .باتشکر

سلام مرسی ممنون امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه مرسی که اعلام آمادگی کردین همه بچه ها باید کمک کنن و اگه دوباره راه بیفته میتونیم بحث علمیش رو جدی تر بگیریم

مهدی 18 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 10:30

سلام . خوشحالم که تصمیم گرفتی وبلاگمون رو رو به راه کنی . فکر میکنم این کار به نزدیک شدن همه ی بچه ها کمک کنه . البته برای این کار باید همت و صبر همه به خصوص خود تو دو چندان بشه.

یه سلام به دوست عزیزم
مرسی مهدی جان که نظرت رو نوشتی با حرفت موافقم باید صبرمون رو بیشتر کنیم تا اون ارتباط قشنگی که گفتی بینمون ایجاد بشه تمام تلاشم رو میکنم

نیلوفر 19 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 18:29 http://houshbari89.blogfa.com

خدایا!
گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیره،

نگاهم را به سوی تو و آسمون می گیرم،

و آنقدر با تو درد دل می کنم،

تا کم کم چشم ایم با ابرهای بهار مسابقه می گذارند.

و پس از اون که قلبم سبک می شه.

تو می آیی و تمام فضایی دلم را پر می کنی.

آن وقت دیگر آرام می شم.

و احساس می کنم هیچ چیز نمی تونه مرا از پای دربیاره،

چون تو را در قلبم دارم.

مرسی از نظرت نیلوفر
خدا کنه که خدا همیشه تو قلبت باشه
اما راهکاری ارائه ندادی راهت رو بگو

یاسر پ 20 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 12:47

سلام علیرضا جان
ببین عزیزم خوب در اومدن وبلاگ واقعا به همدلی و مساعدت بچه ها بستگی داره و همچنین متنوع تر شدن مطالب در اکثر زمینها و اضافه شدن برخی آیتمها به قسمتهای مختلف وبلاگ.
متاسفانه برخی جریانات وبلاگو از اون حال وهوای خوبش در آورد و اونو از روند صعودیش بازداشت ولی هنوزم دیر نشده و قابل برگشت به اون موقع و حتی بهتر از اون موقع هم هست. فقط خواهشی که از بچه ها دارم اینه که همه مسائل پیش اومده رو بذارن کنار واقعا ارزششو نداره به نظر من امسال سال آخر تحصیلی هستش که بچه ها همه کنار هم هستند و به سرعتم در حال گذشتنه؛ نتیجه اینکه کاری کنید که بهترین خاطراتمون از دوران تحصیلمون باشه و تبدیل شدن وبلاگ پرستاری ۸۹ به بهترین وبلاگ بین وبهای موجود هم یکی از این خاطرات باشه. و مطمئنم بچه ها این پتانسیلو دارند که اینکارو انجام بدن.
منم که دارم واسه جون گرفتن وبلاگ تلاش میکنم و انشالله این تلاشو بیشتر خواهم کرد.

مرسی یاسر
باشه نظرات تو رو هم انجام میدیم خودتم کمک کن

داود 20 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 18:40

سلام . اول بگم که همه نظرات خوندم . اما نه یه اشتباه که همتون می کنین اینه که فکر می کنین با هم صمیمی بودیم و رابطه های خوبی داشتیم . نه اینطوری نیست شاید سعی می کردیم ولی نشد یعنی از اول نشد که بشه . وقتی بعضیا وبلاگ کلاسیو با وبلاگ شخصی اشتباه می گیرن و هر چرتی توش می زارن ، وقتی بعضی هم کلاسیای محترم اینقد شعور ندارن که اسمشون مثل بچه آدم بزارن . وقتی بعضیا با گذاشتن شعر و چرت وپرتای عاشقانه فک می کنن که اومدن مهدکودک نه دانشگاه ، و خیلی چیزای دیگه که جای گفتنش نیس . طبیعتا افراد که همون افرادن و اگه تو خودشون تغییرس ایجاد نکنن وبلاگ هم این میشه دیگه . به هر حال لازم میدونم اینجا به بعضیا یاد آوری کنم که شما الان سال 3 دانشگاه هستین نه مهد کودک .

مرسی که نظر دادی داود امیدوارم همه مشکلات حل بشه و بتونیم واقعا صمیمی باشیم ...
اگه خدا بخواد وبلاگمون بهتر میشه

داود 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 21:42

آره امیدوار باش !!!!
یه روز خوب میاد !!

همکلاسی 3 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 18:31

با سلام امیدوارم تغییرات اساسی در وبلاگ صورت بگیره و موضوعات متنوعی داخل وب گنجونده بشه نه صرفا همه در یک سمت مطلب بزارن . درمورد مباحث علمی - روانشناسی - شخصیت شناسی- هنری - طنز اگه تنوع بیشتر باشه مطمئنا وب رونق بیشتری میگیره با تشکر از زحمات کل بچه هایی که میخوان تو این عرصه کارکنن

سلام همکلاسی
مرسی بابت نظرت پیشنهاد خوبی بود تلاش میکنیم که با هم انجامش بدیم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد