ما هم اومدیم

سلام سلام سلام  

به دختر وپسر های خوب پرستاری ۸۹  

منم همراه بقیه دوستام اومدم و شدم یکی از نویسنده های وبلاگ .  

الانی که اومدیم تقریبا یه سال از حضورمون دور هم و تو این دانشگاه ( البته مثلا دانشگاه ) میگذره و حالا ما هم اومدیم بین کلاسای وبلاگ دار . یکمی دیر ولی ماهی رو از آب گرفتیم .  

راستی یادم  شد بگم من یه نویسنده معترض ام . دوست دارم تا جایی که برای بهتر شدن جا داریم اعتراض کنم در واقع انتقاد کنم به عملکرد همه چیز و همه کس .  

زندگی زیباست                                    زشتی های آن تقصیر ماست  

در مسیرش هر چه نا زیباست                 آن تدبیر ماست  

زندگی آب روانیست                               روان می گذرد 

آنچه تقدیر من و توست                          همان می گذرد

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه 12 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 21:23

سلام
چرا دیگه نیستی
من فقط مطلبای شمارو میخوندم
شمام که رفتی

خوب پس چرا تو هنوز هستی ؟
شما اول لطف کن اسم بزار بعد شاید بتونیم با هم صحبت کنبم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد