صندلی داغ

یاسر پرویزی نیا  

نظرات 53 + ارسال نظر
علیرضا 25 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 23:55

سلام یاسر جان احساس سرد بودن میکنی اشکال نداره کم کم داغ میشی مراقی یاش نسوزی کلا خوش اومدی پر طرفدار و دوست داشتنی اومدی نشستی

علیرضا 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 00:00

اولین سوال رو هم خودم میپرسم یک بیوگرافی از خودت بگو که همه بشناسنت؟

mohsen 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 12:26

فقط حواست باشه هر10 دقیقه بلد شی ک یه موقع از داغی زیاد نسوزی

رحیم 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 12:36

سلام جییییییییییییییگر فقط اگه چیزت سوخت یه دست اهنگ بخون

یاسر پرویزی نیا 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 14:10

به نام خدا
با سلام خدمت دوستان عزیزم کاش بچه ها منو انتخاب نمیکردند ولی بهر حال چاره ای نیس جز سوختن در صندلی!!!!!!!!!! فقط بچه ها یه کم مراعات کنن که صندلی رو زیاد داغ نکنن گناه دارم

خدمت شما عرض کنم که من متولد تربت جاممو متولد 67 (البته کوچیک همتون هستم)
سال اول که کنکور شرکت کردم رتبم تقریبا 11000 شد یه خرده به خودم مغرور شدمو گفتم هیچی نخوندم رتبم شده این؛ بخونم چه خواهد شد دندانپزشکی رو شاخه (چه غلطا مگه نه؟؟؟) بقول معروف کمر همتو بستم تا برج 8 میخوندم که ناگهان متوجه شدم اجازه شرکت ندارمو باس برم سربازی بهرحال رفتیمو رسمونم اونجا کشیدند (تو خدمتم شانس نداشتم؛ بماند که بهم چه گذشت ؛ جای گفتن نیس اینجا)
بعدش به لطف خدا سال 89 شرکت کردمو اینجا قبول شدم (از بس طی این چند سال زجر کشیده بودم دل خدا واسم سوختو کمک کرد اینجا قبول بشم)
اینم بیوگرافی جزئی از خودم تا رسیدن به دانشگاه)
سوال بعد

... 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 15:19

بهترین دوستات کیان؟

یاسر پ 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 16:03

بهترین دوستام مشخصه کیا هستند دیگه و واقعا از بودن باهاشون لذت میبرم

علیرضا 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 19:22

به نظرت یاسر پرویزی نیا چه طور آدمیه؟

+bo 26 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 23:05

بهترین و بدترین خاطره دوران سربازیت چی بود یاسر جان ؟

ندا 27 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 18:30

آقای پرویزی نیا تا حالا عاشق شدین؟

یاسر پ 28 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 14:36

سلام
ببخشید بچه ها که دیر اومدم جواب سوالا رو بدم حقیقتش سرم شلوغ بود دیروز اصلا به وب سر نزدم.

خب جواب سوال آقای فولادی:
اگه منظورت علیرضا خصوصیاتمه باس بگم:
1- فوق العاده کمرو ( که البته خیلی بهتر شدم)
2- ارتباطم با همه خوبه، اما صمیمی بودنم معمولا همیشه با یکی نسبت به بقیه شدیدتره (در طول زندگیم همینجوری بودمو هستم)
3- در خونه و همراه دوستام زیاد شوخی میکنم.
4- اصلا کینه ای نیستم، به سختی ناراحت میشم اما اگه بشم مگه خدا جلومو بگیره
اینا شناختیه که خودم فی نفسه دارم بقیه چیزا رو باس بقیه بگن چطور آدمیم

یاسر پ 28 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 14:43

جواب +BO
بدترین خاطرم از سربازیم (که یادمه بعد 110 روز واسه تعطیلات نوروز مرخصی 10 روزه بهم دادن) این بود که خواهر زادم که همش 11 سالش بود فوت کرده بود یعنی من وقتی اومدم خونه روز بعدش بهم گفتن یکماه پیش از دنیا رفته، نوروز بسیار بدی داشتم.
بهترینش وقتی بود که از درب اون پادگان خراب شده واسه همیشه خارج شدم (چون اصلا تو خدمت بهم خوش نگذشت که بتونم خاطره خوش براتون بگم، فقط روز آخرش شیرین بود مث عسل)

یاسر پ 28 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 14:47

جواب ندا خانم:

به نظر من کسی که عاشق نباشه و رد پایی از عشق در وجودش نباشه زندگیش بدرد خودش میخوره

من بالشخصه عاشق شدمو هستمو خواهم ماند!

حافظ میگه
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند

نسیم 28 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 18:07

سلام
بهترین کار خوبی که کردین چی بوده؟بزرگترین دروغی که گفتین چی ؟بزرگترین چیزی که تو دنیا میخواین چی بوده؟چرا این قدر آقای یغموری رو دوست دارین؟کی اولین بار از صدای شما تعریف کردن؟

یاسر پ 29 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 12:29

سلام
والا کار خوب زیاد انجام دادم دروغم زیاد گفتم شوخی میکنم...
قسمت اول و دوم سوالتون رو ج نمیدم چون نیاز به آنالیز وقایع قبلی داره
بزرگترین آرزوم تحقق اهدافم بود (طبیعتا همه این آرزو رو دارن) دو تا از بزرگترین آرزوهام (جدای از حرفهای کلیشه ای که همه میگن مث سلامت خانواده و عزیزان) یکی خوانندگی بود که از همون دوران راهنمایی تو ذهنم بود و علاقه زیادی بهش داشتم یکیشم تحصیلات دانشگاهی بود که خوشبختانه محقق شد.
آینکه چرا آقای یغموری رو دوس دارم اینه که چون اونم منو دوس داره حالا اگه بخوام جدی بگم اینه که با توجه به اینکه 3 سال ازم کوچیکتره خوب منو درک میکنه بعدشم خلقیاتمون با هم سازگاره
اولین نفر که از صدام تعریف میکرد داداشم بود که هم سن شماست الانم سبزوار درس میخونه پیشرفتمو مدیون اونم خیلیم دوسش دارم

[ بدون نام ] 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 12:28

آقای پرویزی با کیا هم اتاقی هستی؟راضی هستی ازشون؟

2m.... 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 12:43

جم کنین بابا

ی پ 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 16:27

با سه تا از آقایون
راضیم خیلی زیاد

ی پ 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 16:29

باشه میگم جم کنن جوش نیار

علیرضا 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 17:43

تو زندگیت با کی از همه راحتتری؟از بچه های خوابگاه کی رو از همه بیشتر دوست داری ؟دوست داری همسرت چه کاره باشه؟تا حالا با خدا دعوا کردی ؟

[ بدون نام ] 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 17:43

تفریحاتونم بگین....بابا یکم بیشتر ازخودتون تعریف کنین... چندتا خواهر وبرادر دارین ؟شما بچه چندم خونه اید ته تقاری که نیستین؟؟؟

علیرضا 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 17:46

جواب سوالا رو بی زحمت بده
سخت ترین ترم دانشگاهیت؟
آسون ترین ترم دانشگاهیت؟
بدترین نمره تو کل دوران تحصیلی ؟مال چه درسی؟و چه مقطعی؟
رتبه کنکورت ؟
معدل کلت تو دانشگاه؟
شیرین ترین خبری که شنیدی ؟
تلخ ترین خبری که شنیدی ؟
بهتیرن فصل؟
بهترین روز سال؟
بهترین دوستت؟

رضا 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 17:49

بدترین و ضایع ترین سوتیت چی بوده؟

[ بدون نام ] 2 - دی‌ماه - 1391 ساعت 23:32

آقای پرویزی نگفتی با کیا هم اتاقی؟
نترس!

ی.پ 3 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:14

سلام
وای چقد سوال

جواب سوال علیرضا جون:
*تو زندگیم با داداش کوچیکم (اسمش صابر) از همه راحتترم
* البته من همه بچه ها رو دوس دارم اما آقای یغموری رو از همه بیشتر دوس دارمش
*زیاد واسم فرق نداره همسرم چیکاره باشه فقط باس اون آیتمایی که من میخوام داشته باشه
*خدا با من زیاد دعوا کرده اما من نه

ی.پ 3 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:30

سوال بعدیش که دوست عزیز اسم نذاشته!
تفریحاتم:
1- ورزشی ( فوتبال - شنا - پیاده روی *مسافتای طولانی*)
2- ماهیگیری
3- شکار
4- سفر از این شهر به اون شهر
5- رفتن به جاهای ترسناک اونم شب (البته تنها که نمیرم چون جرات زیادی میخواد) میدونید چیه بچه ها من خیلی دوس دارم جن ببینم
6- رفتن به جاهای تاریخی رو هم خیلی دوس دارم

خب تعداد خواهر برادرام
6 تا برادر 5 تا خواهر همه ازدواج کردند به جز دو تا از برادرام (با خودم سه نفر)
من فرزند هشتمم تتقاریم نیستم متاسفانه

ی.پ 3 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:54

جواب سوالات علیرضا ( چه خبره پسر جان)

والا همه ترمای دانشگاه سخته
سخترین ترم؛ به نظرم ترم پیش رو خواهد بود چون آخرین ترمی هستش که همه باهم سر کلاسا حضور داریم ممکنه الان بگید چه بهتر اما بعدا متوجه خواهید شد که حق با منه
ترم آسون که نداشتم اصلا
بدترین نمرم درس داروشناسی بود که با اجازه شما نمره صفر کسب کردم البته سر جلسه نرفتم
رتبه کنکورم 6900 منطقه 3
معدل کلم 15.99
شیرین ترین خبر حضور ذهن ندارم بعدا میگم
تلخترینو قبلا هم گفتم از دنیا رفتن خواهرزادم با 11 سال سن
بهترین فصل واسه من بهاره؛ تو بهار حسابی شارژم
بهترین روز به نظر من روزیه که توش نه غصه و رنج باشه نه ناامیدی نه پوچی
بهترین دوستم در حال حاضر آقای یغموری پور

ی.پ 3 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:01

جواب آقا رضا: انسان دائما در حال سوتی دادنه

بذار یه خرده اتفاقات زندگیمو مرور کنم بهت میگم بدترین سوتیم چی بود چون سوتی زیاد دادم حسابش از دستم خارجه که بدترینش چی بود

ی.پ 3 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:04

باس بگم، من از گفتن اسم هم اتاقیام واهمه ندارم ولی بدلیل اینکه ممکنه دوستام راضی نباشن نمیگم
اگه مخالفتی نداشتند دفه بعد ج میدم

+b0 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 03:01

yaser jan pish ghazio malagh bazi man ke 5 terme bahatam boi az fotbal ke nabordi> ye baram ke mano shomao mr.yaghmori ba ham raftim piade ravi" ke ovnam khateri kotak khordanemon bod va jaleb tar in ke ta jaei ke midonm shoma to ye ghashogh ab ham khafe mishi ch berese be in ke shena ham joz tafrihateton bashe......kheili doset daram na be khatere inke dosam dashte bashi chon laieghe dos dashtani....rasti ta yadam naraft age rafti shekare khers havaset bashe ke tofangeto faramosh nakoni .....
ama soeal: az 0 ta100 be kole celas chand midi?????faghat sadegh bash...mer30000

نسیم و سپیده 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 08:29

خوشمزه ترین غذایی که تا به حال خوردین چی بوده؟
پرستاری خوبه یا خوانندگی؟
شده با یه نگاه شیفته ی یه نفر بشین؟
تاریخ تولد یکی از دوستانتان رو بگید؟(یکی دختر یکی پسر)
بهترین کارآموزی؟
بهترین استاد؟
فعالترین دانشجوی کلاس؟
نظرتون راجع به بحنورد و مردمش؟

م/ص 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:08

تا به حال عاشق کسی در دانشگاه شدی

ی.پ 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:12

جوابتو آقای الفتیانو بعدا میدم چون حسابی وقت لازم دارم
جواب سوالات گسترده خانومای خزائی:

1- غذای خوشمزه زیاد خوردم مخصوصا تو خونه
ولی میتونم بگم که از خوردن کله پاچه خیلی لذت میبرم
2- اول خوانندگی بعد پرستاری
3- با یه نگاه که میشه فیلم هندی خصوصیات خوب طرف مقابل باعث میشه یه تصویر خیلی زیبا ازش تو ذهنم ایجاد بشه حتی ممکنه قیافش معمولی یا متوسط باشه عکس این قضیه هم صدق میکنه به نظر من اگه با یه نگاه شیفته بشم این اثبات میکنه که من فقط دنبال قیافم و این اصلا درس نیس
4- تاریخ تولد یکی از دوستام البته پسر 4/10/--- دخترو واسه چی
5- بهترین کارآموزی؛ بهداشت، به خاطر اینکه استرس نداشتم اونجا
6- همه استادا خوبن
7-فعالترین دانشجو خودم طبق شناختی که دارم آقای یغموری
8- شهر بجنوردو از قدیم الایام دوس داشتم اما جدیدا یه خرده وضعشو بهم زدن؛ مث 6&7 سال پیش نیس.
مردمشم خوبن البته هرجایی آب باشه گل هم هس اگه این اواخر مردمش یه خرده بد شدن به نظر من به خاطر مشکلاتیه که گریبانگیر مردمه، فی الواقع بیشتر شهرها همینجوری شدن متاسفانه

ی.پ 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:16

جواب سوال م/ص

شاید.....
ولی فک کنم شما عاشق شدید اونم در حد تیم ملی

ی.پ 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:37

خب بریم سر وقت حرفای چالش زا و تنش زای مستر بهزاد الفتیان

اولا دلیلی نمیشه که چون فوتبال بلد نیستم بهش علاقه نداشته باشم که البته خوبم بلدمو قوانینشو کامل میدونم این 5 ترمم دوس نداشتم فوتبال بازی کنم به جز همون 5 دقیقه که 2 ترم پیش با هم بازی کردیم اصلا یکی از نیازهای فوتبال هماهنگ شدن بچه ها با هم هستش نه اینکه 7 نفر از گوشه و کنار دنیا جمع کنی و تیم تشکیل بدی تو مسابقاتم اگه توجه کرده باشی تیمهایی موفقترند که حداقل 3 ترمه با هم بازی میکنن البته بهزاد جان بازی تو، رومونو سفید کرد دمت قیژژژژژژژژژژژژ
در رابطه با کتک خوردن باس بگم این شما بودی که کتک میخوردی منو آقای یغموری تا جایی که یادمه میزدیم
أأأأأأی کوفت من تو یه قاشق غرق میشم یا خودت ها، من درسته زیاد قواعد شنا رو نمیدونم چون تخصصی دنبالش نرفتم در حد اینکه بتونم تو آب دستو پا بزنم بلدم اما بهش خیلی علاقه دارم
خودم شکارچی نیستم دادش بزرگم شکارچیه منم باهاش میرم البته دسته جمعی میریم 4&5 نفری، خیلی باحاله توهم بیابریم احتمالا واسه طعمه خرس شدن بدرد میخوری عزیزم
اینکه به کل کلاس چند میدم، به نظرمن میتونه به عنوان یه نظر سنجی تو وبلاگ قرار بگیره همه بچه ها توش شرکت کنن من میدم 49.99
منم دوست دارم بهزاد جون

علیرضا 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:48

چه اسم پسرونه ای رو دوست داری و البت دخترونشم؟
کم رو ترین دانشجوی کلاس ؟
خوش اخلاق ترین؟
زرنگ ترین؟
درس خون ترین؟
با جنبه ترین؟
بی جنبه ترین؟
شوخ طبع ترین؟
اجتماعی ترین ؟
همه رو با اسم و بی تعارف بگو ؟
درخشان ترین آینده رو از همه لحاظ واسه کدوم یکی از بچه ها پیش بینی میکنی؟
بدترین آینده رو واسه کدوم؟
اهل دود و دم حتی واسه تفنن هستی ؟
کدوم عدد رو از همه بیشتر دوست داری ؟
کدوم رنگ رو از همه بیشتر دوست داری ؟

علیرضا 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 14:52

از کدوم تیم فوتبال داخلی و یا خارجی خوشت میاد؟
اگه بهت میگفتن اجازه داری یک جا از این چند جا رو واسه زندگی انتخاب کنی کدوم رو میگفتی ؟
۱-آمریکا۲-روسیه۳-کانادا۴-هندوستان۵-استرالیا۶-سوئد
به غیر از تربت جام دو تا از شهرای ایران رو که خیلی دوستشون داری رو بگو؟
اگه یک روز زنت بگه از بین من و شغل پرستاری یکی رو انتخاب کن چی بهش میگی ؟اگه مجبور به انتخاب باشی چیکار میکنی ؟

ی.پ 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:14

وای علیرضا چه خبره باز؟ سوالای سخت سخت میپرسی؟؟؟
1- اسم پسر پویا دختر مونا
2- کمرو ترین به احتمال 99.99% خودم کمروترین هستم البته خیلی بهتر شدم
3- خوش اخلاقترین تو آقایون به نظرم آقای صالحی هستش
4- همه بچه ها زرنگن و گرنه اینجا قبول نمیشدن فقط مشکل اکثر بچه ها تنبلی کردنه
5- درسخونترین آقای یغموری ؛؛ واقعا دمش گرم، به کمک خدا مطمئنم تو زندگیش موفق میشه
6- با جنبه ترین همه با جنبن
7- بی جنبه ترینو نمیدونم
8- شوخ طبع ترین هر کی که بتونه منو بخندونه
9- اجتماعی ترین نمیدونم
10- درخشانترین آینده رو واسه آقای یغموری پیش بینی میکنم خدا کمکش کنه ایشالله
11- انشالله هیشکی آینده بدی نخواهد داشت.
12- از اول عمرم تا الان خداشاهده نه دود به لبم خورده نه مشروب نه هیچی، هر جور آدم بد و گنهکاری باشم از این لحاظ پاک پاکم
13- عدد 20 عددیه که دوسش دارم
14- رنگ مورد علاقم بنفش (البته این رنگ رو نوع پوششم بی تاثیره)

علیرضا 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:26

سولا رو یاسر جان جواب بده هر اتفاقی افتاد من مسولیتش رو قبول میکنم عزیزم

ی.پ 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:26

تیم فوتبال داخلی پرسپولیس
تیم فوتبال خارجی اول آرسنال دوم بارسلون
اگه بگن یه جا رو واسه زندگی انتخاب کن کانادا رو انتخاب میکنم با توجه به شناختی که از اونجا دارم.
به غیر از تربت جام ؛ سنندج و تبریز
اگه خدای نکرده ازدواج کردم زنمو انتخاب میکنم به همراه خوانندگی!!!!!!!

علیرضا 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:33

اگه یه روز صبح از خواب پاشی ببینی همه ی زندگیتون یه فیلم بوده اسم فیلم زندگیت رو چی میذاری؟

علیرضا 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:35

اگه 24 ساعت گناه آزاد بود چی کار میکردی؟

ی.پ 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:47

اسم فیلمو میذارم *زندگی تلخ* البته اگه فردا صبح از خواب بلند شم ( چون در حال حاضر جوونیم تو دوران خوبی نیس)

الان که آزاد نیس؛ همش دارم گناه میکنم وای به روزی که گناه آزاد شه

علیرضا 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:49

الهی یاسر جان اشکم رو در آوردی عزیزم

منصور 5 - دی‌ماه - 1391 ساعت 22:01

سلام یاسر جان
بهترین و بدترین خاطره ۵ ترم تحصیلی تو با بچه های nursing 89بگو؟
ضمنا م/ص بالایی من نبودم

ی.پ 6 - دی‌ماه - 1391 ساعت 09:44

به به آقای صالحی
باید بگم بهترین خاطره رو از خودت دارم؛ یادته یه بار منو جو گرفت گفتم میخوام برم پرورش اندام؟؟؟؟ بعد تو شدی مربی من!!!!!! بچه ها انقد تو همون روز آقای صالحی یه کاری با من کرد که بعد اونروز تمام عضلاتم بشدت گرفت و آقای یغموری مث یه مادر مهربون هر شب تا یه هفته با روغن زیتون بدنمو ماساژ میداد دیگه بعد اون قضیه گفتم از پرورش اندام بیزارم

علیرضا 6 - دی‌ماه - 1391 ساعت 16:31

یاسر جان نمدونم چقد صندلی داغ بود اولین صندلی داغ بود بهتر میشه ان شاء ا...
نفر بعدی رو یاسر جان با ژیشنهاد خودت مینشونیم بگو عزیزم

ی.پ 7 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:31

علیرضا جان این کارتو واقعا پسندیدم ایشاا... من از رو این صندلی بلند شم بهترو بهترم میشه
من از بین همون خانمایی که تو لیست اول بودن یعنی خانم جلائی و خانم نیکبخت یکی رو به قید قرعه انتخاب میکنم (10،20،30،40 میکنم)

[ بدون نام ] 7 - دی‌ماه - 1391 ساعت 17:18

بلاخره نگفتی هم اتاقیاتو آقای پرویزی

ی.پ 8 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:12

هم اتاقیام
آقای صالحی آقای یغموری آقای مصلحی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد