سلام بچه بالاخره یکی قرار شد بعد از این همه مدت طولانی رو صندلی داغ بشینه ازش کلی سوال داریم و دارم  

 

 

کسی نیست  

       جز تازه داماد کلاسمون  

                            حسین منفرد

نظرات 37 + ارسال نظر
علیرضا 4 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 11:36

سلام حسین جان
اومدی رو صندلی پسر
خوب اولین سوال یک بیوگرافی کامل از خودت بگو
کجا به دنیا اومدی و کجا بزرگ شدی

سلام علیرضا جون.
من تو یخ قطعه ای از بهشت بدنیا اومدم به اسم دافی که یه جایی بین نیشابور و کاشمرو تربت حیدریه س.
درکل همونجا بزرگ شدم ولی از اول راهنمایی به بعد تربت درس خوندمو خوابگاه بودم.

پووووووووووووووف! 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 10:54

خیلی کارتون زشته! مهمون قبلی اکرامیه بنده خدا رو انتخاب کرده بود خودتون هم پایبند اصولتون نیستین!
نچ نچ نچ...

علیرضا 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 12:25

با سلام خدمت آقا یا خانمی که با اسم پوف نظر میزاره ////آقای اکرامی بنا به درخواست خودشون نخواستن روی صندلی داغ بشینن وگرنه به ایشون گفته شد
وگرنه هیچ کاری برخلاف قوانین نبوده

علیرضا 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 12:47

دافی؟
معنیش یعنی چی حسین جان ؟
از همین داف خودمون میاد؟

اصلش دفینه است.احتمالا جاییه که پادشاهای بزرگ گنجاشونو پنهان میکردن.
بللللللهههه ما تو همچین جایی بدنیا اومدیم.

[ بدون نام ] 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 13:11

اقا یا خانوم پوف لطف کن دیگه دخالت نکن وگرنه دفعه ی دیگه با فحش ازت پذایرای میکنم

[ بدون نام ] 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 13:26

تا حال چند بار خانومت زدتت؟

هنوز که هیچی ولی ممکنه در اینده اتفاق بیفته...

علیرضا 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 13:28

چرا زود ازدواج کردی؟
باورت میشه ازدواج کردی؟
مهریتون چقد بودش؟
چرا حلقه دستت نمیکنی ؟

۱- چون دیر میشد زود ازدواج کردم
۲-نه تا چند وقت خودم باورم نمیشد.اخه کاملا غیر منتظرانه بود
۳-نمیدونم چون سکه نبود که نقدی بگم چقده...
۴-راستش چون باعجله راه افتادم حلقم تو خونه موند یادم شد برش دارم.وسط راه یادم اومد که دیگه نمیشد برگشت

علیرضا 5 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 13:35

عشق رو چقد قبول داری؟
الان تو زندگیت کی رو از همه بیشتر دوست داری؟زنت یا بابا یا مامان رو؟
به زنت اجازه میدی بره سر کار؟
اگه الان خانوادت یه حرفی بزنن و زنت یه چیزی دیگه بگه به حرف کدوم گوش میکنی ؟چرا؟

۱-۱۰ تا از ۱۰
۲-تو زندگی هرکی جای خودشو داره.نمیشه گفت کدومو بیشتر دوس دارم کدومو کمتر...
۳-اره
۴-به حرفی که تشخیص بدم برام بهتره...مهم نیست کدوم این حرفو گفته باشن

نازنین 6 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 01:14

سلام اول از همه تبریک مجدد میگم و سالهایی پر از شادی ارزومندم واستون........ سوال من از شما دررابطه با کلاسمونه
دوست دارم بدونم سه سال دانشگاه چقدر واستون ارزش داشت و منظورم اینه که ایا جز خاطرات خوبتون ازش یاد میکنید و چرا؟ ممنونم

سلام.بازم ممنونم.امیدوارم شاهم به ارزوهاتون برسین وزندگی شادی داشته باشین.
منم مثه همه از دوران دانشجوییم بعنوان یکی بهترین دورانای عمرم یاد میکنم.و مطمئنم دلم واسه همه بچه های کلاسو دانشگاه تنگ میشه...

آقا دومااااااااد تبریک...ایشالاه خوشبخت بشین

خیلی ممنونم رهی خانم.ایشالا شماهم موفق باشین.

شیما 7 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 10:41

سلام منم تبریک میگم ازدواجتونو ایشالا همیشه خوشبخت و شاد و سلامت و موفق و ..در کل همه قشنگی ها رو واستون آرزو میکنم
بهترین و بدترین خاطره ای که از کلاس پرستاری 89 دارین؟
یه سوتی از کارآموزیتون؟
یه کار مفید که تو این 3 سال تو کارآموزیا انجام دادین؟(البته مطمئنا کار مفید که زیاد بوده ولی منظورم یه کار خاص که خیلی مشکل حل کن بوده)

خیلی ممنون.ایشالا شماهم موفق و شادو خوشبخت باشین.منم بهترین چیزارو واستون ارزو میکنم.
۱-خاطره خوب خیلی زیاده ولی بدترین خاطرم مال کلاس قلبه که شاید جزء بزرگترین اشتباهاتم بود و اصن از خودم توقع همچین کاری نداشتم.
۲-من شاید زیاد سوتی میدم ولی ماندگارترینش مال کنفرانسم تو بیمارستان امام علی بااقای وجدانی بود که تند تند حرف میزدم که: یکی از عوارض ضربه به سر وزوزگوش هست که حالا خودتون حدس بزنین چی گفتم.(وزوزگو؟)البته ببخشید بی ادبی شد.
۳-سوالتون خیلی سخته فعلا یادم نمیاد کار مفید کرده باشم....

عابد 7 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 11:39

سلام. علیرضا جا شرمنده میپرم وسط صندلی داغ
ولی نمیشه نگم حسین جان تبریک میگم انشاالله همیشه خوشبخت باشی عزیز
ولی من ک میدونم مختو زده خخخخخ
مرسی

مرسی عابد جون ایشالا تو هم اینده خوبی داشته باشی...
کی مخمو زده؟

تمدن اسلامی نوین 8 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 10:17 http://tamadon-eslami-novin.mihanblog.com

با عرض سلام خدمت هم استانی عزیز
درخواست می شود جهت همیاری در اعتلای فرهنگ استانی و ملی به وبلاگ گروه سر بزنید
http://tamadon-eslami-novin.mihanblog.com
همچنین در صورت امکان در خصوص جلسه دوشنبه 16 اردیبهشت نیز که در وبلاگ توضیح آن آمده در وبلاگ خود اطلاع رسانی بفرمایید.

اکرامی 8 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 10:36 http://ali-ekrami.blogfa.com

من موندم این پووووووووووووووووووف کیه که اینقد هم فضوله هم بی ادبو گستاخ تو هر سوراخیم سرک میکشه
خیلیم دشمن مطالب منه خب بگو اگه مردی بیا و اسم خودتو بزار اگه نیستیم که کاریش نمیشه کرد حتما زنی

[ بدون نام ] 8 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 10:38

خب منفرد جان: دومادم که شدی؟
میگن ژشیمونی از ازدواج و دیده شده میگی زن نگیرید که خریته؟؟؟
خانومت چن سال اختلاف سنی دارید؟چقد تحصیلات داره؟
قبلا با هم دوست بودید یا نه؟

نه به هیچ وجه پشیمون نیستمو همچین حرفیو هم تکذیب میکنم...
یه ۴_۵ سالی تفاوت سنی داریم.داره دیپلم میگیره و همو میشناختیم ولی دوس نبودیم.

هم کلاسی 8 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 23:53

زود،تند ،سریع بگو(هم آقایون هم خانم ها)

اولین کسی که به ذهنت رسید رو بگو

بهترین:

بدترین:

بی نمک ترین:

درسخون ترین:

بیخیال ترین:

مغرور ترین:

خوشتیپ ترین:

خوش اخلاق ترین:

بد اخلاق ترین:

شوخ ترین:

با شخصیت ترین:

بچه ترین:

بزرگترین:

خاص ترین:

پولدارترین

با معرفت ترین

سوتی ده ترین

بی معرفت ترین

قویترین

پایه ترین

مثبت ترین

کم روترین

زیر کاه ترین

فکر می کنی نفر بعدی که از پسرا متعهل میشه؟

بهترین:همه بهترینن
بدترین:نداریم.شاید خودم.
درسخونترین:یغموری
بیخیالترین:بدون شک ارمیون
خوشتیپترین:یوسفی
خوش اخلاقترین:خانم پرسه
شوخترین:خ شاکری
باشخصیترین :همه
بچه ترین: ندافان.البته از لحاظ سنی
بزرگترین: یاسر پرویزی نیا
خاص ترین: بهزاد
پولدارترین:منصور
بامعرفت ترین:همه با معرفتن
سوتی ده ترین: بدون شک خودم
قویترین:منصور
پایه ترین:فولادی
مثبت ترین:خانم کیوانلو
کم روترین:پرویزی نیا
متاهل بعدی:متین قربانی

محمد(ندافان) 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 09:44

سلام.
شما هدف اصلیتون از داماد شدن چی بود؟

سلام.
هرکی یه سری عقیده و هدف واسه خودش داره.منم چون مشکل خاصی سر راهم نبود تصمیم گرفتم واسه ارامش خودم ازدواج کنم.البته اصرار خانوادمم بی تاثیر نبود...

یوسفی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 13:23

سلام به منفرد عزیز منم مثل بقیه بهت تبریک میگم و امیدوارم موفق باشی
سوال ۱-زوده ولی کی میخوای عروسی بگیری؟
-بچه های کلاس رو دعوت میکنی؟
-یاد داری تو عروسیت برقصی؟
-

سلام حسین جون.خیلی ممنون.منم برات ارزوی موفقیت می کنم.
۱-ایشالا تابستون بعداز فارغ التحصیلی
۲-حتما.مگه میشه دعوت نکنم؟
۳-نه اصلا...مگه تا اون موقه تمرین کنم یاد بگیرم.

علیرضا 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 13:29

بهترین دوران زندگیت؟
از چی میترسی؟
از چه رنگی خوشت میاد؟
ویژگی بارز اخلاقیت؟
اگر یه بازیگر سینما بودی دوست داشتی چه چور نقشی بازی کنی؟

۱-تا الان دوران دانشجوییم.
۲-از اونایی که زورشون از من بیشتره
۳-کلا رنگ روشن ولی بیشتر بنفش
۴-شوخ
۵-کمدی

یاسر.آ 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 16:02

سلام رفیق.بدبخت شدنتو بهت تبریک میگم امیدوارم به پای همدیگه پیر شین...
ببخش ک یه خورده دیر شد تاره امروز خبر دار شدم!
۱.اگه میتونستی برگردی عقب آیا بازم حاضر میشدی ازدواج کنی؟
۲.میشه لقب دوران دبیرستانت رو بگی؟
۳.روز زن چه کادویی برا زنت و مادرت می گیری؟ کدومشون مهم ترن به نظرت؟
۳.آخرین سوتیی که دادی چی بود؟
۴.اولین چیزی که به ذهنت میرسه رو راجع به کلمات زیر بگو؟؟؟
اس ام اس - وزوز گوش - وجدانی - سایت - سلف سرویس مرکزی - N89- پروپوزال- کارت دانشجویی

سلام رفیق.مرسی.تاباشه ازین بدبختیا.یکش که کمه...
ایشالا نصیب توهم بشه...
1_هنوزکه میگم اره ولی بعدااگه بپرسی نمیدونم چی جواب میدم...
2_لقب خاصی نداشتم ولی چون تنها ترک مدرسه بودم بعضی وقتا میگفتن حسین ترکه...
3_هنوز رو کادوش فک نکردم ولی هردو برام مهمن...هرکدوم توجایگاه خودش مهمه...
4_اخرینش مال طریقه بازشدن در ماشین اقای حسینی بود...
5_اس ام اس:10تومان_وزوز گوش:کنفرانس. وجدانی:پروفسور سایت:کلوپ دات کام. _سلف:اکبرجوجه _ n89:کلاس بامعرفتا _کارت دانشجویی:هویت.
خودمونیم یاسر جون یکم رو ریاضیت کارکن...

فرهود 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 22:52 http://nkums.blogsky.com

سلام. وبتو قشنگه خیلی
قرار شد ما ی وبی بسازیم مربطو ب بچه های علوم پزشکی بجنورد ک تو اون همه بچه ها از همه رشته ها فعلیت داشته باشن و در مورد رشته خودشون بگن و هم گپی هم زده باشن ک تو وب از همه نوع پست هست چ علمی چ غیر علمی و ... و فقط مربوط ب داشنگاه خودمون ممنون میشم مشارکت داشته باشین و واسه درخواست عضویت ب وبمون سربزنین یا ب میلم پیام بدین
مرسی

فرنوش 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 22:56

سلام. خیلی جالب بود وبتون قشنگه
ممنون میشم ب وب ما هم سربزنین وب بچه های علوم پزشکی بجنورد
مرسی

فرنوش 9 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 23:02

سلام. وبتو قشنگه خیلی
قرار شد ما ی وبی بسازیم مربطو ب بچه های علوم پزشکی بجنورد ک تو اون همه بچه ها از همه رشته ها فعلیت داشته باشن و در مورد رشته خودشون بگن و هم گپی هم زده باشن ک تو وب از همه نوع پست هست چ علمی چ غیر علمی و ... و فقط مربوط ب داشنگاه خودمون ممنون میشم مشارکت داشته باشین و واسه درخواست عضویت ب وبمون سربزنین یا ب میلم پیام بدین
مرسی
http://nkums.blogsky.com

سحر خزاعی 10 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 12:31

سلام با آرزوی خوشبختی و شادکامی برای شما و همسرتون چندتا سوال داشتم
بهترین استادتون کدوم بوده
بهترین ترم تحصیلی
دوست صمیمی شما کیه
بجنورد چه شهریه
والا سوال یادم نمیاد

سلام.خیلی ممنون.منم براتون ارزوی موفقیت میکنم.
همه استادا تقریبا مثه همن.من اقای حارث ابادیو دوس دارم.
شاید ترم یک.چون خیلی ذوق و شوق دانشگاه داشتم...
من تقریبا باهمه به یک اندازه دوستم...
شاید چون من زیاد اینجا بودمو دلمو زده زیاد دلبسته اینجا نیستم..

محمد(ندافان) 10 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 15:40

ها.. من فک کردم چیز دیگه ای بود...

مثلا چی؟
راستی نمیخای بااسم خودت سوال بپرسی؟

مخمد ندافان 11 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 11:46

سلام حسین جان مبارک باشه امیدوارم تا آخر عمر عاشقانه کنار هم زندگی کنین
راستی حسین جان شخصی که با اسم محمد(ندافان)واست نظر میذاره من نیستم امیدوارم خودشو معرفی کنه

سلام محمد جون.خیلی ممنون.منم برات ارزوی شادی و موفقیت میکنم.
منم امیدوارم این دفه بااسم خودش نظر بزاره...

محمد (ندافان) 12 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 14:39

بابا ممد ممده دیگه... جون خودم این یکی من نیستم.من خودمم!
یه نفر میخواد واسم پاپوش درست کنه!... ایشالا خوشبخت بشی حسین جان

سلام.خیلی ممنون.منکه گیج شدم...

nurse 14 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 21:41

عرض سلام خدمت هم رشته ای های عزیز
نمیدونم چقد راجع به اهانت وزیر بهداشت به پرستار شنیدین اما خون همه پرستارا به جوش آمده و خواهشی که من ازتون به عنوان یه هم رشته ای دارم که در سایت زیر نظرتونو بزارید و نزارید پرستارا همیشه تو سری خور باشن
مرسی
http://jahannews.com/vdcfjjd0jw6dcva.igiw.html

محمد ندافان 18 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 09:52

سلام
حسین نگو گیج شدم این طرف من نیستم که.چ آدمیه ها مگ دستم بهت نرسه

ممدجون منکه میگم اون یکیم خودتی دچار دوگانگی شخصیت شدی و خبر نداری نه؟؟؟

فرخاری 19 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 12:28

سلام
میبخشید من خ دیر تبریک میگم
ولی امیدوارم لحظه لحظه زندگیت لذت بخش وشیرین باشه.

سلام.خواهش میکنم. خیلی ممنون.
منم ارزو میکنم به همه ارزوهاتون برسین...

اتاق عمل 23 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 10:50

سلام آقای منفرد یه سوالی داشتم
آقایون کلاسمون داشتند با هم راجع به مسابقات طناب کشی صحبت میکردند و می گفتند قهرمان هر ترم مسابقات طناب کشی بچه های پرستاری و 60 درصد تیمشونو بچه های 89 تشکیل میده صحت داره؟مگه کلاس شما کیا رو داره که همه ازشون میترسن؟

سلام.اره صحت داره.
بچه های پرستاری کلا همشون قهرمانن.چه تو طناب کشی چه والیبال و چه فوتسال...
بیشتر بچه های کلاسمون ورزشکار حرفه این پس بایدم قهرمان بشن.مثه اقای صالحی و...

علیرضا 23 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 12:38

حسین جان راسته میگن پدر زنت زده دستت رو مصدوم کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه علیرضاجون.من زدمش از بس محکم خورد دست خودمم مصدوم شد...

یاسر.ّ 26 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 19:13

سوتی منو میگیری
میخوای سوتیایی که دادی رو تبدیل به کتاب کنم؟؟؟

اگه تونستی کتابشون کن...
چون من اصن سوتی نمیدم...

[ بدون نام ] 26 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 21:59

پولدارترین پسر کلاس؟

فک کنم منصور صالحی باشه...

+b.o 28 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 15:58

سلاو هو سین ....
زیانی پر له خو ه شی وو سه ر برزی ئراد هیوا دارم کاکه گیانی به ریزیم
بوو زماونه گه د دنگ یمان بکه...

برو واسه خودت ترجمه ش کن.....



علیرضا 8 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 11:13

حسین جان نفر بعدی صندلی داغ رو هم انتخاب کن

امین یغموری پور...

زهرا 5 - دی‌ماه - 1392 ساعت 23:39

به نظر میرسه همکلاسیهای خوبی هستین.خوش به حالتون ما که ی وبلاگ گذاشتیم بجه ها گند زدن طوری که کار به حراست کشیده شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد