صندلی داغ

 

 

 مهمان این بار صندلی داغ کلاسمون کسی نیست به جز 

 

خانم نازنین جلایی

نظرات 58 + ارسال نظر
علیرضا 9 - دی‌ماه - 1391 ساعت 15:17

سلام نازنین خانم خوش اومدین به صندلی داغ که های داره داغترم میشه /خوش اومدین اگه هنوز احساس سرد بودن میکنید نگران نباشید تا چند روز آینده اینقده داغ میشه که نگو......................................

شیما 9 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:33

سلام
من بعد یه مدت طولانی امروز به وب سرزدم که نازی جون خودم پای صندلی داغ نشسته...آقای پرویزی هم که معلومه حسابی داغه داغ بوده صندلیش!!
خب از اونجایی که من خیلی چیزا رو درمورد نازی میدونم، نمیدونم چی بپرسم ولی:
دوس داری بعدکارشناسی ادامه بدی یا بری دنبال کار ؟
مهمترین و پر تکرارترین نصیحتی که بابات بهت کرده چی بوده؟
هیجان انگیز ترین کاری که کردی چی بوده؟
تو اولین برخوردت با یه آدم( پسر یا دختر) به چی توجه میکنی که بعدا بخوای با توجه به اون ویژگی رابطتو باهاش ادامه بدی یا نه؟
سوال آخرم که سپیده میگه بپرسم؛
با شخصیت بودن آدما رو تو چی میبینی؟

اگه زودتر میرسیدم سوالام از Mr.پرویزی هم همینا بود

علیرضا 9 - دی‌ماه - 1391 ساعت 21:16

خوب اینم از سوال اول خودم
یک بیوگرافی کامل از خودتون واسه بچه ها بگین؟

نازنین(در جواب به اقای علیرضا) 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:19

راستش فکر کنم اکثرا میدونین ولی خب دوباره میگم متولد۱۲/۵/۱۳۷۰ فرزند اول خونواده...یک خواهر و یک برادر دارم به اسم ضحی و علی...پدرو مادرم جفتشون استاد دانشگاهن.......بجنورد متولد شدم.....مدت کمی تهران زندگی کردم و مدت خیلی بیشتری در بجنورد.....و دیگه نمیدونم چی باید بگم!!!!!!!

۳تا بجنوردی دیگه 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:21

اگه یکی بهت بگه زشتی چیکار میکنی؟
اگه بهت بگن چرا اومدی پرستاری جرئت داری بگی پزشکی قبول نشدم؟
خواستگار پزشک و بیشتر قبولداری یا پرستار؟
از چهرت رازی هستی ؟
چرا دماغتو عمل کردی؟ چقد هزینش شد؟
چند بار عاشق شدی ؟لطفا دروغ نگو و صادق باش !! بهترین خاطرت باکی بوده؟
بدترین خاطرت باکی بوده؟
کدوم پالتو تو دوست داری؟
نازی تو که اینقد ناز داری یه فرقون جهاز داری؟
رتبه کنکور سال اولت چند شد؟
چند جفت کفش ُپالتو وچندتا مانتوداری ؟
چرا اینقد علاقه داری انگشترت با پالتوت ست باشه؟
روزی چند ساعت روبند کفشهات کار میکنی؟
تا الان چقد درس خوندی؟
بهترین د انشجوی کلاس بعد ما کیه؟
بدترین دانشجوی کلاس بعد خودت کیه؟
چرا سر کلاسات دیر میایی؟
چرا عید غدیر شیرینی نمی دی؟مگه سید نیستی؟
زهرا به این قشنگی چرا اسمتو عوض کردی البته تو نازنین زهرا هستی؟
دوست داری چه سوالی ازت بپرسیم؟
این سوالات در حضور نازنین نوشته شده ! حنانه شاهده.
نازی جون عاشقتیم سه تایی
اخم نکن دیگه بخند. دنیا دو روزه!

۳تا بجنوردی دیگه 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:24

مدتی رو که در تهران بودی همون دوران شیرخوارگیت بوده؟البته سوال پیش اومد!!بگو لطفا.

نازنین(در جواب شیما جون گل) 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:32

دوست دارم برم دنبال کار
راستش بابام زیاد نصیحت میکنه الان این ذهنم مونده: دخترم ورزشتو کنار نذار!!!!!!!!
یکبار تو مسابقات تکواندو با یه خانومی مبارزه کردم و البته کلیم کتک خوردم ولی ته تهش من بردم/ این خیلی هیجان انگیز بود!!!!به قول معروف ذوق زده شدم بعدش دختره نامرد نفرینم کرد اتفاقا همون روز انگشت پام در رفت..........
تو اولین برخورد همیشه دو تاچیز خیلی خیلی روم تاثیر میذاره مدل مو و بوی عطری که میده..........
باشخصیت بودن ادما رو نمیتونم تو یه کلمه بگم اما بنظرم کسی که توانایی داره وقتی اشتباهی کرد معذرت بخواد ادم خیلی توانمند و باشخصیتیه.. اما خب این کافی نیست..

علیرضا 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:35

اولین کسی که به ذهنت رسید رو بگو
باحال ترین
بی حال ترین
بانمک ترین
با معرفت ترین
درس خون ترین
سوتی ده ترین
بی معرفت ترین
پایه ترین
مثبت ترین

علیرضا 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:37

اگه خدا ۲۴ ساعت گناه کردن رو آزاد میکرد چی کار میکردی؟

علیرضا 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:38

اگه یک روز از خواب بیدار میشدی و میدیدی که همه زندگیت یک فیلم بوده اسم فیلم رو چی میزاری ؟؟

علیرضا 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:43

5- چنتا موقعیت رو ذکر میکنم . . . بگو که دوس داری کدوم استاد رو توی هرکدوم از موقعیت های زیر قرار بدی

الف – دارین وسطی بازی میکنین استاد اون وسط ایستاده منتظره تا تو با توپ بزنیش

ب – استادی دوست دارین باهاش یک مسافرت تحقیقی داشته باشین
ج – استاد ماشینش پنچر شده زنگ زده آموزش میگه نمی تونم بیام کلاس,

ه- استاد داره از رو پاورپوینت درس میده ناگهان یکی از عکسای جوونی اش بین عکسای مربوط به درس نمایش داده میشه و کلاس منفجر میشه,

واسه هرکدوم اسم یک استاد رو بگو؟؟؟

علیرضا 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 18:45

اگه همچنان احساس میکنین صندلی سرده منتظر باشین ..........................

[ بدون نام ] 12 - دی‌ماه - 1391 ساعت 01:38

چی از همه بیشتر اذیتت میکنه و اذارت میده؟
؟؟؟؟؟


تو دانشگاه بیشتر از چی خوشت میاد؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 12 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:40

آقای فولادی چقد تو ذهن شما علامت سواله؟

نازنین(برای اقای علیرضا) 12 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:48

باحال ترین: شیما جون
بی حال ترین:نمیگم که ناراحت نشن
بانمک ترین: نمکدون!!!!
بامعرفت ترین: دو تا از بچه های بجنوردی + شیما جون
درس خون ترین: خانوم محمود جانلو
سوتی ده ترین:سپیده جون
بی معرفت ترین:نمیگم ناراحت نشه
پایه ترین: از بین خانوما شیما و از بین اقایون اقای اکرامی
مثبت ترین: اقای مصلحی و خانوم حسین زاده

علیرضا 12 - دی‌ماه - 1391 ساعت 12:36

سوال که خوبه میپرسیم تا با کلاس و همکلاسیمون آشنا بشیم

علیرضا 12 - دی‌ماه - 1391 ساعت 12:45

یک سوال تخصصی
از بین ضربات تکواندو کدوم رو از همه بیشتر دوست دارین
۱-پاکات نریو چاگای
۲-آنریوچاگی
۳-موندولیو چاگی
۴-یوبچاگی
۵- فیلیپینی

اگر خدا گناه کردن رو ازاد میکرد یه چند نفری هستن که دلم میخواد بکشمشون...همین کارو میکردم

اسم فیلم زندگیمو میذاشتم: تلخ وشیرین


الف/اقای ارمات
ب/دکتر رائقی 100%
ج/اقای سیدی(واقعا از کلاساش بدم می اومد)
د/خانوم گرشاد(چون میدونم خیلی حساسه)!!!!

ازبین ضربات تکواندو عاشق فیلیپینی ام البته تیو تی چاگی ام خیلی دوست دارم که تو گزینه های شما نبود.....

نازی(جواب سه تا بجنوردی) 13 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:29

خدایی تا حالا کسی نگفته!!!
پزشکی قبول شدم نرفتم
استاد دانشگاه
رازی نیستم.....راضی هستم
جراحی زیبایی بود....شد حدود 3میلیون
عاشق(((فعلا))) نشدم....
هم بهترین وهم بدترین خاطراتم با خونوادم بوده
پالتو لیمویی ام
نه بخدا اصلا جهاز ندارم!!!!
به تو ربطی نداره....
نمیدونم اونقدری هست که بوتیک بزنم!!!
ای خدا از دست تو این چه سوالیه اخه....!!
روزانه که نه اما زیاد وقت میذارم(میدونی که من چه قدر خلاقم!
من شب امتحانیم درست مثه خودت
بهترین دانشجوی کلاس البته از نظر من شیما جون و هما جون
بدترین هم نمیگم ......خودمم شاید
واقعا واسه خودمم سواله چرا همیه دیر میرسم البته 30 دقیقه که مشکلی نیست!!!!
کی گفته من سیدم....پاپوش درست کردن واسم!!
اسممو دوست دارم..

دوست داشتم ازم بپرسی از سوالاتون خوشم اومده یا نه ؟؟که منم 100%میگفتم نه
میسی منم کلی دوشتون دالم.....

رویا 13 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:32

کی گفته من سیدم....پاپوش درست کردن واسم!!
.
..
یعنی چی؟؟ از خداتم باشه سید باشی دختر جوون!!!!!

از همه بیشتر این اذیتم میکنه که به کسی اعتماد کنم و بعد بفهمم تموم این مدت بهم دروغ میگفته......

تو دانشگاه از همه بیشتر وقتیو دوست دارم که بچه ها مثلا یه کار اشتباهی کردن بعد وقتی میرسن جلوی مسئولین ازهم دفاع میکنن....خیلی احساس قشنگیه...

رویا 13 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:34

اصلانم قشنگ نیس...
مثلا بگیم به به چه ادم باحال و بامرامی هستین؟؟!

علیرضا 17 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:07

من ضرباتی رو گفتم که خودم عاشق زدن اونام و واقعا دوستشون دارم ولی من خودم به شخصه از موندولیو چاگی خوشم میاد واقعا دوست داشتنیه

علیرضا 17 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:09

دوست محترم بی نام این صندلی داغ مختص حانم جلایی از اعتراض درباره افراد یا اشخاص دیگر خودداری کنید در غیر این صورت نظر شما بلافاصله حذف میشود
با تشکر........................

علیرضا 17 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:12

شما مسافرتم زیاد میرین؟
اگه بخوای برین مسافرت کجا رو انتخاب میکنین ؟از ایران ؟
دوست دارین شوهرتون خیلی پولدار باشه؟
یا از لحاظ مالی متوسط باشه ولی شما رو خیلی دوست داشته باشه ؟

... 21 - دی‌ماه - 1391 ساعت 19:54

کم کم داره صندلی داغتون را میفته

علیرضا 22 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:58

خانم جلایی صندلی داغ را سرد نکنید به سوالات جواب بدین

نازنین(برای اقای علیرضا) 26 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:05

اگه بخوام برم مسافرت دوست دارم برم همدان....
عشق همیشه نسبت به پول برتره.............

داود 26 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:44

سلام
یه چنتا سوال که بقیه نپرسیدن :
زندگی تو شهر بزرگو بیشتر دوست داری یا شهر کوچک ؟چه فصلبیو بیشتر دوست داری ؟

مهدی 26 - دی‌ماه - 1391 ساعت 11:51

سلام نازنین خانم امیدوارم تا اینجا خیلی این صندلی براتون داغ و غیرقابل تحمل نبوده باشه اما سوالام
اگه بدونین فقط یه روز زنده این دوست دارین اون روز چکار کنین؟(البته انشاالله صد سال زنده باشید)
از دید خودتون مردم بجنورد چجور آدمایی هستن؟

نازنین(برای اقا داود) 30 - دی‌ماه - 1391 ساعت 10:49

من مسلما شهر بزرگو بیشتر دوست دارم............ اول تهران بعد مشهد

به ترتیب:پائیز....زمستون....بهار...تابستون

نازنین(برای مهدی اقا) 30 - دی‌ماه - 1391 ساعت 10:55

سوال سختیه ولی احتمالا اون یه روز اخر میرم دیدن تموم کسایی که دوسشون دارم یا بهشون زنگ میزنم.....

راستشو بخواین من شخصا از مردمش و خصوصا خود شهر بجنورد اصلا خوشم نمیاد البته نمیخوام به کسی توهین کنم همه جا هم ادم خوب هست هم بد ولی تو شهرای کوچیک بعضی مسائل پیش پا افتاده بعنوان مشکل مطرح میشه که خوب نیست.................
بازم میگم اصلا قصد توهین به کسی رو ندارم این فقط نظر شخصی من بود.....................................

داود 30 - دی‌ماه - 1391 ساعت 13:52

مرسی .
به نظر خودت چه طور آدمی هستی ؟ پایه ای . ضد حالی . پرفکت . حد وسط
یه سوال خصوصی خواستم بپرسم دیگه خیلی خصوصی بود !!!!!

ALI 3 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 09:25 http://ALI-EKRAMI.BLOGFA.COM

1)بدترین و بهترین خاطرات زندگیتون چی بوده؟(البته اگه دوسدارید بگید)
2)بدترین خاطره دانشگاتون چی بوده؟
3)بد ترین و بهترین خاطرتون از من چی بوده؟(میتونید خصوصیم بگید)
4)اگه بتونی برگردی به چنسال پیش چی کار میکنید؟
5)چنتا بی اف داری؟
6)بزرگترین پایی که تو زندگی خوردی چی بوده؟

نازنین برای علی اقا 7 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 19:09

1)یکی از بهترین خاطرات زندگیم این بود که رفتم کیش و اونجا یه جورایی زدم به سیم اخر یعنی هر چقدر تونستم پول خرج کردم....خیلی خوش گذشت!!!!
بدترین خاطره زندگیم یکی از بهترین ادمای زندگیمو دقیقا یه ماه مونده به کنکور از دست دادم......
2)ترم چهارم یه نفری تو دانشگاه خیلی اذیتم کرد ...این خاطره بدی بود....
3)بهترین خاطرم از شما یه بار سرکلاس اقای دکتر وثوق ازتون پرسیدن فامیلتون چیه و شما گفتین گرشاد..... خیلی خندیدیم عالی بود!!!! یه بارم برای امتحان امار شرط بستیم و نهایتا شما واسم کیک و ساندیس خریدین اگه یادتون بیاد..........
خاطره بد ازتون ندارم فقط یه بار به یکی از دخترای کلاس خندیدین.....!!!!!
4)اگر برگردم عقب دلم میخواد مجری تلویزیون بشم و اینکه برای اون کسی که از دست دادم خیلی بیشتر وقت میذارم ...فعلا اینا یادم میاد
5)بی اف به اون معنایی که تو جامعه جا افتاده ندارم
6)متوجه معنی این سوال نشدم((پایی)) یعنی چی؟؟؟

نازنین مجددا برای اقا داود 7 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 19:18

ادما در واقع اون جوری که دیگرون در موردشون قضاوت میکنن دیده میشن و در مورد منم ادم نسبتا مغروریم... معمولا پایه هستم/خنده رو ام و کلا زیاد سخت نمیگیرم اما ادم حساسیم بعضی وقتا خیلی زود ناراحت میشم... در کل خدارو شکر دوستام ازم ناراضی نیستن....

یه جواب خصوصی خواستم بدم دیگه خیلی خصوصی بود!!!!!!!

علیرضا 8 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 21:16

فکر میکنی تو زندگیت کسی هستش که حاضر باشی واسه اون خیلی از چیزا رو بدی به جز بابا و مامان

نازی برای یکی دیگه..... 9 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 16:31

من که نه ولی شما مطمئنا این کارو کردی.....
از طرز حرف زدنت معلومه چی کاره ای........

نازنین برای اقا علیرضا 9 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 16:36

راستش تا الان که کسی نبوده.....اینده ها شاید

محمد 10 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 22:22 http://kahame.blogfa.com

سلام ، عیدتون مبارک. راستی یه مطلب گذاشتم. خوشحال میشم بیایید و نظرتونو راجع بهش بگید.
* تا خودت هستی ، بی نظیری! *

+BO 11 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 21:34

سلام
به کل کلاس از ۰ تا ۱۰۰ چند میدی؟
مهمترین هدفتون تو زندگی چیه؟
.
.
.
.

... 11 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 23:22

سلام
1-معیارای مورد نظر شما (کلا دخترا) واسه ازدواج چیه؟
2-نمره بدین: 1-پول 2-تیپ و قیافه 3-تحصیلات 4-خانواده 5-...(خودتون بگین)
3-به نظر شما دخترا چه پسرایی رو بشتر میپسندن؟
4-(اگه) یکی از بچه های دانشگاه بهتون پیشنهاد ازدواج بده جوابشو چی میدین؟

نازنین برای +BO 12 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 22:33

سلام
معذرت می خوام سوالتون خیلی کلیه اینطوری نمیتونم جواب بدم !!! از نظر سطح علمی یا اخلاقی؟؟؟؟

مهمترین هدفم((((در حال حاضر)))) اینه که انگیلیسیمو قوی کنم..هدف های بعدی زندگیم در همین راستا شکل میگیرن..........

نازنین برای... 12 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 22:48

سلام قبل اینکه جوابتونوبدم بگم من نمیتونم معیارای کل دخترا رو بگم چون هرکس نظر خودشو داره بنابراین سوالاتونو فقط از نظر خودم جواب میدم....
2و1.معیار من در درجه اول اینه که اخلاقشو بپسندم بعد قیافش واسم مهمه و کلا به مدل لباس پوشیدن و چهره خیلی اهمیت میدم بعد پول واسم مهمه و در نهایت تحصیلات و در مورد خانواده هم خیلی اهمیت نمیدم چون معتقدم هر ادمی در دنیا حق داره راه زندگی خودشو انتخاب کنه اما خب نباید نقش خونواده رو بعنوان اولین نهاد تربیتی نادیده گرفت..... در کل اخلاق انقدر برام مهمه که شاید باعث بشه خیلی چیزای دیگرو نادید بگیرم.....
4.اگر از بچه های دانشگاه باشن ازشون می پرسم دلیلشون از این پیشنهاد چی بوده و بعد در کمال احترام و ادب ازشون میخوام بی خیال شن.....

115 13 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 14:47

احساس نمیکنی یه خورده هوووول ورت داشته؟؟؟؟
کسی که میاد رو صندلی داغ میشینه در نهایت تواضع مطالبو پاسخ میده.
مواظب باش نترشی خانوم خانوماااا

علیرضا 13 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 20:38

سلام به همه دوستان محترمی که در بخش صندلی داغ نظر میزارن لطفا از هرگونه توهین بپرهیزد ۱۱۵ محترم

علیرضا 13 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 20:42

چه سوالی رو دوست داشتی ازت بپرسن ولی تا الان نپرسیدن؟

علیرضا 13 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 20:45

سوال قبلی رو از خودت بپرس جوابشم بده ؟
به نظرت صندلی داغ واقعا داغ بود نظرت راجع به صندلی داغ چیه؟

+BO 13 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 20:49

hame lahaz be joz elmi ?

نازنین برای 115 14 - بهمن‌ماه - 1391 ساعت 12:28

وجود ادمای رئوفی !!!مثه شما که اینقدر !!نگرون ترشیده شدن من هستن باعث میشه که من هرگز ترشیده نشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد