....

میگن درد را از هر طرف بخونی میشه درد  

ولی درمان را از اخر که بخونی میشه نامرد 

مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی...

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد 29 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:46 http://www.kahame.blogfa.com

سلام - مرسی از مطلبتون. دستتون درد نکنه.

خواهش میکنم...

س. ه. ی.ل. 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 00:11

سلام نازنین جان لذت بردم...دمت گرم

نوش جان!!!!...

.............. 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 00:12

خودم درمان درداتم... غصه چی میخوری؟؟؟

are u brophen!!!???

علیرضا 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 13:23

ولی اگه درد درمان نشه آدم میتونه بمیره /

موافق نیستم باهاتون.......ممنون از نظرتون

یاسر پ 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 14:08

واقعا همینطوره و نکتی بس ظریف در این مطلب نهفته س
مر۳۰

خواهش میکنم

داود 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 15:16

زیبا !!!!
like . like like !!!!

ممنون..!!!
thanks..thanks..thanks..!!!

[ بدون نام ] 30 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 16:42

اشکال نداره اگه شکست عشقی خوردی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

از مطالبت خوشم میاد.... 2 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 12:31

ممنون نازنین جان...

شیرین 6 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 18:40 http://mamayi-shahinfar89.blogfa.com/

درررررررررررررود...

قربانت...

dustet 6 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 20:06

الهی هیچ دردی نداشته باشی عزیزم

مانتوت خیلی بهت میاد 8 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 13:21

محبت به نامرد ، کردم بسی محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست که دردی چو دیدار نامرد نیست

.
.
.
بودم!
دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
.
رفتــــــــــم


سلام. چشماتون قشنگ میبینه!!!
امیدوارم کارتون هیچ وقت به نامردا نیفته.....

داود نصیری 10 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 20:09 http://www.iranianboy.ir

با عرض سلام
سایت پسر ایرانی به روز شد
خوشحال میشم اگه سر بزنین

حتما....ممنون

+bo 25 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 17:53

درد را از هر طرف نوشتم درد بود
ولی دوری دوست بدتر از هر درد بود!!!!
<<درد>>
ساقیا پر کن, که بسی است درد این دل
جرعه ای نوشم تا بیاساید آتش این همه مشکل

حکیمم را خبر کنید پی درمانم
همان که نمی داند اندر این دل چه دارم

بگذارید بشکافد دل پر دردم
تا که بداند چرا رنگ زردم
.
.
.
از خدا می خوام که واسه کسی دردی پیش نیاد که کارش به نامردان بکشد ...

مرسی به خاطر مطلبتون.. جالب بود!! همچنین آرزوی بالا را براای شما هم از خدا خواستارم دوست عزیز

شما به این سفیدی... کجا رنگ زردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(only 4 kidding))!!!! شعر خوشگلی بود..........مرسی..........

هم کلاسی 29 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 18:26

نازنین جون شرمنده..ولی من همیشه خود درمانی میکنم ..برا هر دردی ژلوفن ۴۰۰.

دشمنت شرمنده
کاش اسمتو نو می ذاشتین..........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد