صندلی داغ

 

comming soon

نظربه ایجاد تنوع و صمیمیت بیشتر، قرار بر این شد که از این به بعد بخشی تحت عنوان «صندلی داغ» در وبلاگ ایجاد شود. در این بخش، از میان بچه های کلاس یک نفر به پیشنهاد خوانندگان انتخاب می شود و بر صندلی داغ مجازی وبلاگ خواهد نشست! نحوه کار به این صورت خواهد بود که در هر قسمت از سری پست های صندلی داغ، مهمان منتخب که نام او اعلام شده، باید به سئوالات صریح خوانندگان وبلاگ که در همه زمینه ها و در قسمت نظرات مطرح می شود، پاسخ دهد.

انتخاب مهمانان بصورت متوالی بوده و در هربار یک نفر از میان آقایان و در نوبت بعدی از میان خانم ها خواهد بود. اولین مهمان صندلی داغ بزودی اعلام می شود. اجرای این طرح بشدت نیازمند جنبه و انتقاد پذیری بالاست؛ بنابراین از همگی درخواست می کنم سطح انتقاد پدیری خونتان را افزایش دهید! دوستانی که مایل به نشستن بر صندلی داغ تغذیه پاتوق هستند می توانند در قسمت نظرات این پست اعلام آمادگی کنند. همچنین خوانندگان عزیز می توانند افراد مورد نظرشان را پیشنهاد دهند.

 لازم به ذکر است که قوانین مریوط به صندلی داغ در پست بعدی اعلام می شود .

نظرات 18 + ارسال نظر
علیرضا 20 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:49

سلام داود جان مرسی خیلی کار قشنگیه واقعا دارم فکر میکنم کی رو پیشنهاد بدم ....
حالا یکم بگذره بعد یکی رو پیشنهاد میدم

علیک سلام .
حتما بهتر اینکارو بکنی چون اگه پیشنهادی نباشه از جناب مدیر وبلاگ که شما باشی دعوت می کنیم اولین مهمان صندلی داغ داغ ما باشند .
مراقب باش نسوزی .

[ بدون نام ] 21 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:19

سلام
نظر من اینه از خود مدیر وبلاگ شروع کنیم

سلام
اول که کاش اسمتو میزاشتی هرچند من میدونم که منصوری .
خوبه که سریع نظرتو گذاشتی و الا خودتم در معرض اتهام بودی.

یوسفی 21 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 13:31

سلام .یکی باشه که اگه چیزی گفتیم ناراحت شد بعدا تلافی نکنه

شما اگه طبق قوانینی که گذاشته میشه بری جلو کسی ناراحت نمیشه . خودت چطوری ؟؟؟؟؟؟؟

مرضیه 23 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 23:01

خیلی جالبه من که واقعا شوکه شدم به نظر من از خودتون شروع بشه بهتره

اینم نظریه !!!!!!!!!!!! شاید اگه همه مثل شما فکر کنن !!!!!!!!!!!

نازنین 26 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:20

ایده قشنگیه من کاملا موافقم فقط لطفا یه جور نباشه که دل شکنی شه.............
یه سوال: اگه کسی از طرف بچه ها انتخاب شه ولی دلش نخواد جواب بده تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی .
تو قوانین بهش اشاره میشه . برا سوال شما باید بگم اگه تو مدت ۴۸ ساعت به اولین پست نظر نده پستش حذف میشه ولی امیدوارم حداقل واسه خودمون که همه بیان و به سوالات پاسخ بدن .

[ بدون نام ] 26 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:24

خودت اخر باشی بهتره

من در این مورد نظر ندم بهتره . فقط لطف کن دفعه بهد خودتو معرفی کن .

علیرضا 27 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 16:04

به نظر من خودت اولین نفر بشین اگه هم دوست نداشتی من حاضرم بشینم

بی خود منو وارد بازی خودتون نکن اولین نفر یا تویی یا اونکسی که قول داده اولین نفر رو این صندلی می شینه .

حسین م 27 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 20:42

سلام.نظره جالبیه
منم موافقم
اولیشم خودت بااااااااااششششششششش

چرا با من !!!!!!!!!!!!!
نا مردا اصانم شماها دست به یکی کردین !!!!!!!!!!

بهزاد 28 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 12:09

من میگم آقای پرویزی اولین مهمونتون باشه بهتره !!!!!!

خب اینم نظریه !!!!!!!!! حالا چرا یاسر ؟؟؟؟؟؟؟؟

شیما 31 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 22:21

من با صندلی داغ موافقم طرح جالبیه..
فکر میکنم اولین مهمون از آقایون باشه بهتره،
لطفا یکی از آقایون که آمادگیشو داره خودش داوطلب شه.

ااااااااااااااا زرنگی !!!!!!!!!
از خانوما چرا نباشه . البته با توجه به جنبه بالای آقایون منم همین پیشنهادو میدم .

[ بدون نام ] 2 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 23:14

از بزرگای کلاس شروع کنیم

غریبه 20 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 10:40

بچه ها دعوا نکنید... من خودم حاضرم اولین نفر باشم به شرطی که سوالای اونجوری ازم نپرسید.

شما اول خودتو معرفی کن .

همون غریبه هه 24 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 22:37

خوب این از اولین سوال:
اسم من ستاره ست

من ازت سوال نکردم . فقط گفتم با اسم مطلب بزار .

ستاره 25 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 17:53

اوه اوه چه عصبانی...
خب باشه...بد اخلاق

Negin 10 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 23:01

ما90ایام خیلی وقته اینکارو انجام میدیم تو وبلاگمون البته رمزگذاری شدست که راحت هر سوالی بخوایم بپرسیم خیلی جالب میشه اینکارو انجام بدید.آره اونی که پیشنهادشو میده اول باشه بهتره که باقی بچه هاتون بدونن چه خبره و چجوریه.موفق باشین

ممنون از پیشنهادتون ولی این طرح موکول شد به ترم بعد .

[ بدون نام ] 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 17:45

آقای پرویزی کیس مناسبی هستن
با جنبه و کنجکاو هم هستن!!!

شاید . فعلا که باید تا بعد صبر کنیم ببنیم چی میشه .

سپیده 9 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 11:10

بعد از شیش ماه نمی خواین قوانینتونو بذارید. بابا قوانین شما دیرتر از مجلس به تصویب میرسه یا شاید مثل مجلس محترم قوانین وقتی تصویب میشه که دیگه کاربردی نداره. برگردید شاید بخاطر این ایده شما این دهکوره(البته ببخشید وبلاگ با شکوه) به یه سی تی تبدیل بشه.

نوید 26 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 13:49 http://www.paramedics.blogfa.com

سلام دوست عزیز خیلی جالبه اگه موافق باشی تبادل لینگ داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد