ما خدا را گم می کنیم در حالی که او در کنار نفس های ما جریان  دارد......  

       

خدا اغلب در شادی های ما سهیم نیست .

  

 تا به حال چند بار از خوشی هایت آرام و بی بهانه به او گفته ای ؟ 
 

تا به حال به او گفته ای که چه قدر خوشبختی ؟ ؟ ؟ 
 

که چه قدر همه چیز خوب است ؟ ؟ 
 

که چه قدر خوبه که اوهست ؟ ؟ 
 

خدا همراه همیشگی سختی ها و خستگی های ماست   
  

    زمانی که خسته و درمانده به طرفش می رویم خیال می کنیم تنها زمانی که به خواسته ی خود  

برسیم او ما را دیده و حس کرده اما گاهی بی پاسخ گذاشتن برخی از خواسته های ما نشانگر  

 

لطف  بی اندازه ی او به ماست .

 

خورشید را باور دارم حتی اگر نتابد . 

                                                    

   

به عشق ایمان دارم حتی اگر آن را حس نکنم  

   به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد      

                                   

   

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 13:24

خیلی جالب و تامل بر انگیز بود مرسی عزیزم

هما 18 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 13:25

بهاره گلم خیلی قشنگ بود.دمت گرم ،بازم ازین مطلبای خوشگلت بذار.مررررررررررررررررسی

مرسی عزیزم،باشه حتما

مهسا 19 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 00:11 http://fekreajib.blogsky.com

دقیقا
خدایا هوامون داشته باش گم نشیم....

شایسته 19 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 21:43

سلام گلم خیلی جالب بود خیلی دوست دارم بازم میگم سال نو مبارک ی دنیا ارزوی قشنگ تقدیم تو بووووووووووووس

سلام عزیزم.مرسی

شیما 25 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 18:43

بهاره جونم خیلی قشنگ بود..

نوید 8 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 14:41 http://www.paramedics.blogfa.com

وبلاگ خوبی دارین اما به نظر من یکم به روز کنین خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد