عکس حیرت انگیز

 سلام؛ پیشاپیش عید رو به همگی خصوصا همکلاسیهای خودم تبریک میگم. سال 90 با تمام خاطرات تلخ و شیرینش گذشت،امیدوارم سال 91 با یه دنیا سلامتی و موفقیت در انتظارتون باشه...،

 

 

 

۱- در صورتی که حرکت نقطه متحرک را تعقیب کنید تنها یک رنگ را می بینید ، صورتی

2- حالا لحظاتی به علامت + که در وسط قرار دارد خیره شوید نقطه متحرک  را پس از لحظاتی به رنگ سبز خواهید دید

3- حالا زمان بیشتری را بر روی علامت + تمرکز کنید ، پس از لحظاتی نقاط صورتی آهسته آهسته ناپدید خواهد شد.

نظرات 8 + ارسال نظر
داود 24 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 20:49

علیک سلام آبجی !!!!!!
منم این عید سعید که نه ولی خوب باستانی رو تبریک گفته بودم یه بار دیگه هم خوب می گم مگه چی میشه !!!!!!!!!
آخر این سال که از بدی به نحسی کشید ولی خوب منم همین آرزو رو برای همه دارم از جمله خودم !!!!!!
راستی یادم شد بگم خیلی جالب بود عکست !!!!

مطمئنا به این شدتی هم میگین نحس نبوده

هما 24 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 20:58

شیما جونم خیلی عکس جالبی بود .منم عید و پیش پیش بهت تبریک میگم . امیدوارم ساله خیلی خوبی در پیش داشته باشی .

مرسی گلم،امیدوارم همیشه موفق باشی.

مینا... 24 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 21:03

خیلیییییییییییییییی جالب بود
پیشاپیش سال جدید رو بهت تبریک میگم

خییییییییییییییلی خوشحال شدم که خوشت اومده
مینای گلم مرسی از تبریکت،همیشه سلامت باشی

بهاره 24 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 22:41

سلام عزیزم

عید تو هم پیشاپیش مبارک،امیدوارم امسال یکی از بهترین عیدات باشه

راستی مطلبتم خیلی با حال بود

سلام بهار جون،
مرسی دعای قشنگی بود.
راستی خودتم باحالی

الهه 24 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 22:43

جل الخالق!خیلی جالب بود‌ .شیما جون پیشاپیش عیدت مبارک.

الهه گلم ، عید تو هم پیش پیش مبارک باشه. بهترین آرزوها رو واست دارم که این عیدی ایشاالله به همشون برسی

علیرضا 26 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 08:38

سلام ....
عید شمام مبارک باشه خدا کنه سال خوبی رو همون شروع کنیم ...
واسه عکستونم بگم زیادتا قشنگ بود .....

سلام،زیادتا ممنون ..
منهم امیدوارم سال خوبی رو هممون شروع کنیم و به همون خوبی و حتی چند برابر بیشتر به پایان برسونیم

یاسر پ 27 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 22:10

واقعا حیرت انگیز بود
خب به هر حال یه بار دیگه فرارسیدن سال جدیدو پشاپیش به همه دوستان تبریک میگم

مرسی که وقت گذاشتینو دیدینشو حیرت زده شدین

دکتر ... phd ...??? 1 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 23:13

سلام.منم تبریک میگم امیدوارم ....{خودت ارزوکن} ....
پست خیلی جالبی بود خیلی من که phd دارم تو کفش موندم

سلام،ممنون بازم به وب ما سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد