نتایج نظر سنجی ....

سلام به همتون  بچه های مهربون پرستاری ۸۹ بجنورد خوبین ....خوب خدا رو شکر  

الهی چشم همه حسودا هم بترکه ..... 

راستی اینم آمار اون نظر سنجی که گفتم میکنم حالا با هم  دوباره  وب رو میترکونیم آمارم تو ادامه مطلبه ...

نظرتون درباره مدیریت و اداره وب چیه ؟(این سوالمون بود)


1- مدیریتش خوبه ولی میشه بهتر بشه(دمشون گرم خدا بهشون هرچی میخوان بده -خدا ببرشون مکه الهی -خدا به پسراشون یه زن خوب نصیب کنه )

.

.

 15رای - 44.1%

.

2- مدیریتش خوبه و اصلا مشکل نداره(خدا به شما سه تا که هرچی خواستین خوبشو سه برابر بده  من نظرم درباره خودمم اینطوری نیست )

.

.

 3رای - 8.8%

.

3- مدیرش عوض بشه وبم بهتر میشه (ها از خدا چی میخواین  مگه خدا بیکاره )

.

.

 7رای - 20.5%

.

4- مدیریتش متوسطه و باید بهترشه (الهی پیر شین شما پنج تا )

.

.

 5رای - 14.7%

.

5- مدیرش خوبه اما مشورتش ضعیفه(چشم بچه ها از این به بعد مشورتم رو بیشتر  میکنم )

.

.

 2رای - 5.8%

.

6- (خدا به شما دو تا هم یه چشم بده بابا من اینجا چیزی ننوشتم ....)

.

.

 2رای - 5.8%

.



عنوان نظرسنجی: مدیریت وب
تاریخ شروع نظرسنجی:
1390/8/11
مجموع نظرات: 34
آدرس: http://www.nursing89bojnord.blogsky.com

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه 21 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:59

بچه ها میدونستن که شما نمیروید پس لازم نبود که نظر سنجی بذارین
در مورد نظر سنجی امیدارم که هر کدوم از دوستانتون چند بار نظر نداده باشن.

آخی پرفسور همه چیز دون ...
منم امیدوارم دوستای شما چند بار نظر نگذاشته باشن ....
سعی کن تو زندگیت تا در مورد چیزی مطمئن نیستی صحبت نکنی ...باشه ...خوب .....understand
راستی من قبلا گفته بودم هرچی نظر سنجی گفت همون عمل میشه ...مگه نه

دوست 22 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:02

منم با غریبه موافقم ازکجامعلوم اگه نتایج نظرسنجی
یه چیزه دیگه بود بازم.....

من از کجا بدونم از کجا معلوم بگرد ببین از جایی معلوم نیست اگه اون جا رو پیدا کردی به مام بگو

[ بدون نام ] 22 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 17:39

خوبه که هستین تا روی غریبه ها رو کم کنید!!!!!!!

میسی ممنون از لطف و مهربونیتون خجالت زدمون کردین

دوست 23 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:34

باشه میگردم و پیداش میکنم اونی رو که معلوم نیست و
معلومش میکنم چیزی رو که باید معلوم بشه.
میگی نه نگاه کن...

آخی .....

داود 25 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 13:36

من به نتایج نظر سنجی کار ندارم .
خوشحالم که میمونی چون انصافا از اون غریبه ها و دوستهایی که میان الکی با یه اسم مستعار نظر میزارن که بهتری .
ولی در مورد اینکه گفتی نظرات بچه ها چی باشه همونو عملی میکنی موافق نیستم . یه چیز دیگه ازت شنیده بودم .

..... 8 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 23:02

به جای این نظر سنجیا یه نظرسنجی باحال بذارین.مثلا اینکه خوشکلترین و خوشتیپ ترین فرد کلاس و دانشگاه کیه؟ممنون میشم

سلام...
مرسی از اینکه مطلب رو خوندین ...
در مورد پیشنهادتونم من که مشکلی ندارم اگه بچه ها پایه باشن و بی جنبه بازی در نیارن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد